הכל מגיע בזמן הנכון

סיפור של בוקר...
האחיינית שלי ואני נוסעות לבית הספר...בדרך נזכרתי שכדאי לי להסתרק הושטתי יד לאחור לכיס שיש במשענת הכסא להוציא את המברשת...ידי מששה משהו רך ועגול מצ'וקמק.. הוצאתי אותו החוצה, התגלה לנו תפוח רקוב - די מגעיל..."במקרה " נסע מימין אוטו זבל...אמרתי לאחיינית : " נראה אותך קולעת למשאית "... האחיינית לקחה את התפוח פתחנו את החלון למרבה הפלא הרמזור התחלף לאדום זרקה וקלעה בול...נהג האוטו זבל הוציא את ידו וסימן לייק...
חיוך ענק התנוסס על פניו..
מה המסר שלי להיום? כשאתה מוכן להיפתר מן הזבל שלך משאית הזבל כבר כאן בשבילך... הכל מדויק ובא בזמן.


אתה יכול גם לשנות את הכותרת הרשומה לעיל ולהוסיף גם מאמרים חדשים. ערוך את המאמרים שלך מהכרטיסייה דפים על ידי לחיצה על כפתור העריכה. זהו מאמר כללי שתוכלו להשתמש בו להוספת תכני מאמרים / נושאים באתר שלכם.
אתה יכול לערוך את כל הטקסט הזה ולהחליף אותו בכל מה שיש לך לומר במאמר החדשות / הנושא שלך. אתה יכול גם לשנות את הכותרת הרשומה לעיל ולהוסיף גם מאמרים חדשים.
ערוך את המאמרים שלך מהכרטיסייה דפים על ידי לחיצה על כפתור העריכה. זהו מאמר כללי שתוכלו להשתמש בו להוספת תכני מאמרים / נושאים באתר שלכם.

אתה יכול לערוך את כל הטקסט הזה ולהחליף אותו בכל מה שיש לך לומר במאמר החדשות / הנושא שלך. אתה יכול גם לשנות את הכותרת הרשומה לעיל ולהוסיף גם מאמרים חדשים. ערוך את המאמרים שלך מהכרטיסייה דפים על ידי לחיצה על כפתור העריכה. זהו מאמר כללי שתוכלו להשתמש בו להוספת תכני מאמרים / נושאים באתר שלכם. אתה יכול לערוך את כל הטקסט הזה ולהחליף אותו בכל מה שיש לך לומר במאמר החדשות / הנושא שלך. אתה יכול גם לשנות את הכותרת הרשומה לעיל ולהוסיף גם מאמרים חדשים. ערוך את המאמרים שלך מהכרטיסייה דפים על ידי לחיצה על כפתור העריכה. זהו מאמר כללי שתוכלו להשתמש בו להוספת תכני מאמרים / נושאים באתר שלכם.

אתה יכול לערוך את כל הטקסט הזה ולהחליף אותו בכל מה שיש לך לומר במאמר החדשות / הנושא שלך. אתה יכול גם לשנות את הכותרת הרשומה לעיל ולהוסיף גם מאמרים חדשים. ערוך את המאמרים שלך מהכרטיסייה דפים על ידי לחיצה על כפתור העריכה.